Pages

Wednesday, April 25, 2012

Blog je krenuo sa radom




Napravio sam ovaj blog iz čistog eksperimenta, ali me je posećenost nakon šerovanja pesme Meda Batana - Ulice (Prod by OBM)  ubedila da ga upotrebim za nešto korisno. Meda i ja smo odavno diskutovali o pokretanju sajta ili bloga koji bi pratio taj novi trep talas, pošto je potcenjen i ignorisan od strane "pravi rep" foruma, blogova, sajtova i publike. Medina ideja, Trep Kuća, za sada ostaje bez realizacije zbog nedostatka vremena i podrške.

Dakle, na ovom blogu ću objavljivati trep stvari, naravno svoje, ali i drugih izvođača koji su mi prijatelji i saradnici. Nemam ambicija za ozbiljno bavljenje muzikom, sve to radim iz zabave, ali voleo bih da proguram ljude koji imaju inovativne ideje i rade sveže stvari. Prvo izdanje koje će se ekskluzivno naći na ovom blogu će biti Meda Batana - Trap Rap EP, na kojem i ja gostujem. U nekom od narednih postova ću objasniti celu ideju oko trep projekta i trep muzike u Srbiji, pošto su mnogi pogrešno skapirali ceo pokret, kao što to obično i biva kod nas.

Moji projekti sa Kizzrom i Gemblerom će takođe naći svoje mesto, kada za to dođe vreme.
Ovim putem želim da vas uputim i na Bassivity Digital blog, na kojem pišem o patikama, koje su sastavni deo te "crne" kulture.
Tviter profile ekipe i saradnika potražite OVDE 

No comments:

Post a Comment