Pages

Saturday, April 28, 2012

Patike - Moj Rad Na BD

Početkom godine sam postao deo tima koji radi na Bassivity Digital blogu. Šta je u stvari BD? Bassivity Digital blog je zamišljen kao lifestyle blog koji pokriva novosti i zanimljivosti ne samo iz sveta rep muzike, nego i odeće i obuće, tehnologije, zabave, i svega što zanima mlade ljude koji prate urbanu kulturu. Moje zaduženje je da pišem o novim patikama na svetskoj sceni.



E sad, blog je naišao na zle komentare i prozivke ljudi kojima je vrhunac postojanja nošenje falš "makserica" sa pijace, ispijanje piva u kafani/parku i blaćenje svega što pokušava da donese promene i pokrene to mrtvilo u Srbiji. Grupa V.I.P. je uradila spot u saradnji sa kompanijom Adidas. Ja sam bio oduševljen što je jedna tako velika i ozbiljna kompanija prepoznala rad verovatno najbolje domaće rep grupe. To je ono što su rep slušaoci u Srbiji želeli, zar ne? Zastupljenost hip-hopa u medijima. Adidas je kompanija koja je uz hip-hop još od Run DMC-ja i početaka nove škole. Ali ne, odmah se našla gomila iskompleksiranih individua da popljuje tu "odvratnu reklamu za Adidas" zarad palčeva gore na društvenim mrežama (pošto im se nešto drugo ne diže).



Na slično nerazumevanje sam i ja naišao prilikom pisanja tekstova o patikama. Naravno da slike i vesti o patikama preuzimam sa stranih sajtova, pošto nemam direktnu vezu sa proizvođačima, ali se uvek trudim da ubacim nešto lično u tekst. Ljudi se bune što kačim patike koje se ne mogu kupiti kod nas. Ko kaže? Da li ste ikada obišli radnje pre ostavljanja glupih komentara na internetu? Navešću par primera patika koje sam postavio na blog, a nakon par meseci sam ih lično video u Srbiji:

1. Nike Air Force 1 Obsidian/Wolf Grey - Nike Shop Spens, Novi Sad, cena 13000 din.
2. Air Jordan 4 White/Cement  - Nike Shop kod pozorišta, Novi Sad, cena 18000 din.

Još gomilu Air Force 1 modela na koji se reperčići lože od pre mesec dana i za koje najčešće besno komentarišu po internetu kako ih nema u Srbiji. Ljudi, ako zaista želite neke patike, potrudite se da ih nađete. Ja sam Air Jordan 3 Fire Red iz 2007. tražio 2009. po celom Beogradu i Novom Sadu, i na kraju sam ih našao u maloj radnjici na Spensu. Sve je moguće naći, po Srbiji ima gomila sportskih radnji i "outleta" u kojima ima zaostalih "retkih" patika. Ako tražite neke patike, slobodno se obratite meni i videću da vam pomognem.

Ostanite pozitivni, pokrenite se, pratite ovaj blog i Bassivity Digital.

No comments:

Post a Comment